تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

nes 3

سلام.


یوهو ما رفتیم ترم بعد


خدا یا حال دادی اساسی .ممنون

nes 2 ou nes3?

سلام.چطورین؟


وای دارم میمیرمممممممممممممممممممم!!!!!!!!!


امروز فاینال زبان داشتم.


 ولی استادمون نیومد صبح به موقع.اوپس! هیچی دیگه ما امتحانو دادیم بدون حضور ایشون


الان بگی نگی اضطراب دارم.


خدا رحم کنه بهم!

خدایا

خدایا شکرت

سمینار پر!!!

آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جون


سمینار به بعد امتحانا موکول شد.


ایول


عروسیم هست الان


دکتر ممنون که به تاخیر انداختی

من فقط عاشق اینم

من فقط عاشق اینم





حواست به من نباشه





دزدکی تو رو ببینم



بی حوصله ام

فیلم شاهزاده ایرانی

امروز فیلم شاهزاده ایرانی یا"prince of persia the sandes of time" رو دیدم.


به نظرم اصلا جالب نیومد.


حیف وقت و پول!


صحنه های پرشی داشت که لین چان یا جکی جان هم نمی تونه انجام بده!!


آخر تخیل

نام سایت خود را کوتاه کنید!!

سلام.


امروز به این سایت رسیدم همین طوری


http://tinyurl.com


این سایت آدرس سایت شما را خلاصه و کوتاه می کند!


آدرس جدید وبلاگ تو و من این شد!


http://tinyurl.com/39386v8

این صهیونیستا رسمن دیگه حیوونن


آخه آدم به کشتی های حامل کمک حمله می کنه؟


وحشی ها

روز مادر

به بهانه نزدیک شدن روز مادر این پست رو برای خودم و شما می نویسم تا یادمون باشه که همواره قدردان محبت های مادرامون باشیم.


ای مادر عزیز، تو بهترین گل واژه هستی، هستی؛ تو غزل لطیف روزگاری؛ تو دیوان محبت هایی؛ تو سرود جویباری؛ تو اقیانوس عشقی؛ تو دفتر رنج های نامکتوبی. اکنون که من از تو هستی یافته ام جانم فدایت باد!


سمینار ارشد

پیل سوختی عنوان سمینارم هست.


داغون شدم رفت.استادمون گفت سخته ها


ما جو گیر شدیم