تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

بابک جان عروسیت مبارک

از اینجا بهت تبریک می گم...


خوشبخت شی

امیر سلام

چطوری پسر عمو جان؟!

سایت برای دانلود رایگان کتاب‌ها و منابع فارسی

اگر اهل کتاب خواندن هستید و اگر بیشتر وقتتان را پای کامپیوتر می‌گذرانید، احتمالاً تا حد زیادی از سیستم کاغذی جدا شده‌اید و بیشتر مطالعه خود را پای کامپیوتر و با استفاده از فرمت‌های مختلف ایبوک انجام می‌دهید. موارد دیگری هم پیش می‌آید که دنبال منابع فارسی از قبیل مقالات، جزوه‌ها، آموزش‌ها، دستورالعمل‌ها و مانند آن هستید.

البته یکی از روش‌هایی که برای یافتن این منابع وجود دارد، جستجو کردن با استفاده از موتورهای جستجوست. اما راه دیگری که وجود دارد، مراجعه به سایت‌هایی است که این کتاب‌ها را در یک جا جمع‌آوری کرده و طبقه‌بندی و قابل جستجو می‌کنند.

امروز می‌خواهیم ۱۱ سایت برتر برای دانلود رایگان کتاب‌ها و منابع فارسی را معرفی کنیم که با کاوش در آنها می‌توانید منابع فارسی خوبی برای مطالعه پیدا کنید. همه‌ی این سایت‌ها دارای طبقه‌بندی موضوعی بوده و برخی قابلیت جستجو در متن یا عنوان منابع را نیز دارند. البته سایت‌های مشابه دیگری هم در این زمینه وجود داشتند اما من سایت‌هایی را برای شما انتخاب کرده‌ام که کمتر جنبه تبلیغاتی یا فروش داشته، ظاهر مناسبی داشته، طبقه‌بندی خوبی انجام داده باشند و منابع نسبتاً زیادی را هم جمع‌آوری کرده باشند.

ضمناً عناوینی که در فهرست بالا برای سایت‌ها بکار گرفته شده‌اند، تیتر استفاده‌شده در صفحه اول سایت‌های مربوطه یا لوگوی آنها می‌باشد و توسط من انتخاب نشده است.


منبع: اینجا