تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

 

 

لیست مخرب ترین ویروس ها

در حال حاضر، محققان توانسته اند فهرستی از اسامی مخرب ترین و جدیدترین ویروس های موجود در اینترنت را مشخص کنند که با همکاری بیش از 80 شرکت فراهم شده است.

اخیرا محققان علوم کامپیوتر لیستی از جدیدترین ویروس های In the wild، کدهای مخرب فعال و بسیار شایع در اینترنت را منتشر کرده اند.

براساس اعلام wild list ویروس هایی که حداقل توسط 2 شرکت امنیتی، کشف و به این سازمان معرفی می شوند، با در نظر گرفتن ملاک ها و استانداردهای شیوع اهمیت، پراکندگی و نیز قدرت تخریبی در فهرست in the wild قرار می گیرند، در نتیجه این فهرست شامل شایع ترین و مهمترین ویروس های پراکنده در اینترنت می باشند.

به گفته این محققان در جدیدترین فهرست in the wild نام 2 هزار 237 کد مخرب فعال به چشم می خورد که از این بین 678 مورد در فهرست اصلی و یک هزار و 559 مورد در فهرست جانبی قرار گرفته اند.

علاوه براین، بخش امنیتی شرکت مایکروسافت، لابراتورهای امینتی پاندا و سیمانتک هر کدام با کشف 47 ، 18 ، 17 درصد از ویروس های موجود در فهرست جانبی in the wild جز موفق ترین مراکز امنیتی در ردیابی به اقرارهای کامپیوتری بوده اند.

لازم به ذکر است که بسیاری از مراکز معتبر تست و ارزیابی محصولات ضد ویروس، از کدهای مخرب in the wild برای بررسی دقت دفاعی نرم افزارهای امنیتی استفاده می کنند.

دیروزت را مرور کن تا فردای بهتری برای خود بسازی.


عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.

چینی ها از برق آسمان هم استفاده بهینه می برند


به گزارش سرویس دانش و فن آوری برنا به نقل از نووستی، دانشمندان چینی موفق به کشف فن آوری جدیدی شدند که به کمک آن می توان از انرژی برق آسمان برای اهداف علمی و صنعتی استفاده کرد.
 
بر اساس این گزارش دانشمندان چینی موفق شدند برای شکار برق آسمان از موشک YL-1 مجهز به برق گیر ویژه استفاده نمایند. این دانشمندان موشک YL-1 را چند دقیقه قبل از بروز رعد و برق به آسمان پرتاب می کنند.
 
به گفته طراح این دستگاه، دقت پرتاب موشک YL-1 در حدود 70% بوده و انرژی برق آسمان و همچنین تشعشعات الکترومغناطیسی تولید شده توسط آن برای اصلاحات ژنتیکی نژاد های کشاورزی و تولید نیمه رسانا ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
همچنین این فناوری جدید تا حد بسیار زیادی از بروز ضرر اقتصادی حاصل از رعد وبرق جلوگیری می کند. چرا که برق تخلیه شده به یک مکان امن هدایت شده و از آتش سوزی های ناشی از رعد و برق و خسارات دیگر این پدیده طبیعی جلوگیری می نماید.

کشف حشره‌ای ناشناخته در لندن

کشف یک حشره جدید و ناشناخته در لندن، دانشمندان را به چالش کشیده است.

به گزارش ایسنا، پژوهشگران می‌گویند این حشره تقریبا به اندازه یک دانه برنج است.

دانشمندان با حضور این حشره ناشناخته در لندن با یکدیگر وارد منازعه شده‌اند.

کارشناسان می‌گویند این حشره ظاهرا بی ضرر است و آسیبی نمی‌رساند اما احتمال دارد که در سرتاسر انگلیس گسترش پیدا کند.

ماکس بارکلی، ‌کارشناس باغ حیات وحش موزه تاریخ ملی در لندن در این باره گفت: پیدا کردن چنین موجوداتی در میان یک جنگل بارانی حاره‌یی غیر معمول نیست، اما شاید وقتی مشغول خوردن ساندویچ در شهر خود هستید، انتظار چنین چیزی را نداشته باشید.

این حشره ناشناخته روی دانه‌های برخی از گیاهان و درختانی که در زمین‌های موزه رشد می‌کنند، پیدا شده است.

با وجودی که بیش از 28 میلیون گونه مختلف حشره در این موزه وجود دارد اما دانشمندان نتوانستند نمونه دقیقا مشابهی از حشره جدید را در نمونه‌های موزه پیدا کنند. این حشره کوچک به رنگ قرمز و سیاه است.

بارکلی می‌گوید : بسیار عجیب است که بسیاری از این حشرات به طور ناگهانی ظاهر می‌شوند.

دانشمندان همچنان در تلاش برای شناسایی موجود ناشناخته هستند و به مطالعات خود با کمک دستیاران و همکاران بین‌المللی بر روی شکل، قالب و DNA حشره ادامه خواهند داد تا دریابند که آیا متعلق به گونه‌های قبلی است یا یک گونه جدید است

خاطرات گذشته

یادش بخیر.  ۱۵  سال پیش حدودا. برا خودم عالمی داشتم.

امروز داشتم به گذشتم فکر می کردم. از ابتدایی تا ...برس به دانشجویی.

راستش وقتی به بعضی کارایی که کردم فکر می کنم خندم می گیره! حتما شما هم کارهایی در

بچگی انجام دادید که الان براتون خنده داره.

نخندید تا یه نمونه رو بگم!

یادمه من همیشه آموکسی سیلین رو با کمترین مقدار نوشیدنی ممکن می خوردم (بر خلاف تذکرات خانوادم) فکر می کنید چرا؟

چون با خودم فکر می کردم هر چی آب کمتر بخورم آموکسی کمتر حل میشه و ماده آنتی بوتیک در

 بدنم بیشتر میمونه(دفع کمتر) و در نتیجه دیر تر مریض میشم!!!چون هنوز تو بدنم از دفعه قبل کمی دوا مونده! 

شما چی؟ از این جور خاطره ها داشتید؟

اگه داشتید در قسمت نظرات بزارید تا به اسم خودتون در ادامه پست بزارم.

راستی یکبار دیگه ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد رو تبریک میگم.

تا بعد .

ادامه مطلب ...

بخش شهداد کرمان، گرمترین نقطه زمین

دما در شهداد کرمان به بیش از 50 درجه سانتیگراد رسید

دما در بخش شهداد کرمان به عنوان گرم ترین نقطه زمین به بیش از 50 درجه سانتیگراد رسید.
طبق مستندات و تحقیقات دکتر "پرویز کردوانی" استاد دانشگاه و بیابان شناس معروف کشور، منطقه گندم بریان شهداد که در کویر لوت قرار دارد به عنوان گرمترین نقطه دنیا محسوب می شود.

به گفته این بیابان شناس دما در تابستان در این نقطه به بیش از 70 درجه سانتیگراد می رسد.شهداد از توابع شهرستان کرمان و در 100 کیلومتری شمال این شهر در حاشیه کویر لوت واقع شده است.

پیرترین وبلاگ نویس جهان درگذشت

زنی استرالیایی که به عنوان پیرترین وبلاگ نویس دنیا شناخته می شد و به همین خاطر در میان صاحبان وبلاگ از شهرت بسیار بالایی برخوردار بود در سن 108 سالگی درگذشت.
به گزارش رویترز، خانم اولیو رایلی، که هر روز وبلاگش را به روز می کرد تا پیش از مرگ هیچ مشکل و بیماری نداشت و به خاطر روحیه شادش الگوی همگان بود.
وبلاگ نویس مرحوم که در 80 کیلومتری شهر سیدنی ساکن بود، در وبلاگش از تجربه های زندگی خود برای دیگران می نوشت و بخصوص خاطره هایش از دوران جنگ جهانی دوم جزو پرمخاطب ترین مطالب وبلاگش بود.

وبلاگ این خانم اینجا

و نیز اینجا رو سری بزنید.

فرودگاههای بین المللی دنیا

به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک