تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

Online Matrix Calculator

محاسبه آنلاین ماتریس ها

مثل دترمینان، معکوس، traceو ...


به این لینک بروید.

تبدیل انرژی یا طراحی کاربردی؟


این سوالی که هنوزم از خودم می پرسم.


کم کمک دارم به نتیجه قطعی می رسم!


درسا هنوز شروع نشده اشکمو در اورده!


خصوصا درس محاسبات عددی پیشرفته که همش باید با زبان برنامه نویس فرترن (fortran)


برنامه بنویسی!


منم نا آشنا به این برنامه!

اوضاع خرابه خلاصه

گوگل عربی مترجم

http://translate.google.ae/




http://translate.google.ae/translate?hl=ar&sl=fa&tl=ar&u=http%3A%2F%2Fu-me.blogsky.com%2F

داشتم الان تو گوگل عربی سرچ می کردم.اتفاقی به ذهنم رسید که یه سرچ از وبلاگم تو گوگل عربی بزنم.

به چیزی جالب رسیدم.


این لینک


ترجمه عربی وبلاگ تو و من


خیلی باحاله.فقط بدیش اینه که باید کلمات فارسی رو رسمی تایپ کنی تا دقیق ترجمه بشه!

مثلا مقایسه کنید


الیوم أنا Khone Brmygshtm رکوب سیارة اجرة وکنت

رانندش گیلانی بود جیلانی کان Ranndsh

از اون ادمای خوش مشرب و با حال أنا ادمای لطیفا والآن


حسابی جوک گفت و شادمون کرد النکات Shadmvn الحسابیة وقال ل

به قول یکی از دوستان ؛ما هم بسیار مشعوف شدیم؛ على حد تعبیر صدیق ؛ حصلنا Mshvf جدا


امروز داشتم برمیگشتم خونه سوار یه تاکسی شدم

رانندش گیلانی بود

از اون ادمای خوش مشرب و با حال


حسابی جوک گفت و شادمون کرد

به قول یکی از دوستان ؛ما هم بسیار مشعوف شدیم؛



هر جا محاوره ای نوشتمُ به فینگلیش نوشته تو ترجمش!


ولی باحال بود




میدونستید نابغه ترین دانشمند اویلر و بهترین ریاضی دان گاوس بوده است؟!

امروز داشتم برمیگشتم خونه سوار یه تاکسی شدم

رانندش گیلانی بود

از اون ادمای خوش مشرب و با حال


حسابی جوک گفت و شادمون کرد

به قول یکی از دوستان ؛ما هم بسیار مشعوف شدیم؛


بازم پیاده روی

سلام.

چطورین؟


دیروز بازم پیاده روی کردم اونم زیاد!

چه حالی داد

از تجریش تا پارک ساعی!


خیلی خوش گذشت.