تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

روز پزشک

فردا اول شهریور ماه زاد روز حکیم شهیر ایرانی ابوعلی سینا می باشد.

این روز را به همه ی پزشکان عزیز و به خصوص خواهرم تبریک میگویم.


مطلب مرتبط:

اینجا

مقایسه نمره ی آیلتس با تافل

با توجه به جدول زیر می توانید نمرات آزمون تافل و آیلتس را مقایسه نمایید. البته این مقایسه تقریبی بوده و قابل تبدیل به یکدیگر توسط مؤسسات مربوطه نمی باشد.

منبع: http://www.hermescenter.net


TOEFL Paper based

TOEFL IBT

IELTS

0 - 310

0 - 8

0 - 1

310 - 343

9 - 18

1 - 1.5

347 - 393

19 - 29

2 - 2.5

397 - 433

30 - 40

3 - 3.5

437 - 473

41 - 52

4

477 - 510

53 - 64

4.5 - 5

513 - 547

65 - 78

5.5 - 6

550 - 587

79 - 95

6.5 - 7

590 - 637

96 - 110

7.5 - 8

640 - 677

111 - 120

8.5 - 9

Top Score

Top Score

Top Score

677

120

9

زندگى آن چیزى است که براى تو اتفاق می‌افتد، در حالى که تو سرگرم برنامه‌ریزی‌هاى دیگرى هستى



دبی

وای خدا چقدر دلم تنگ شده برا دبی!


کاش وقت داشتمو این درسا نبود یه سفر می رفتم .


کاش.....


خسته ام حسابی

ایالت های آلمان به زبان آلمانی

در این پست میخوام ایالات (استان های) آلمان را به همراه مراکز آن در یک فایل ورد برایتان قرار دهم. امیدوارم مفید باشه.

اینجا را کلیک کنید.

گل ها نماد هستند؟!

گل رز: عشق بی ریا، زیبایی، شجاعت، احترام، تبریک، دوستت دارم، پاکی و معصومیت، راز، اشتیاق، آرزو، شوق
گل داوودی: حقیقت، تو دوست فوق العاده ای هستی
گل نیلوفر آبی: حقیقت
گل نرگس: غرور، خودبینی
گل بنفشه: اندیشه های ناگفته، سفر، سفر بخیر، پاکدامنی، فروتنی
گل سوسن سفید: دوشیزگی، پاکی
گل اقاقیا: عشق پاک، عشق پنهانی
گل بگونیا: هشدار
گل کاکتوس: پایداری، استقامت
گل کاملیا صورتی: در آرزوی تو هستم
گل کاملیا قرمز: عشق تو همچون آتشی در قلب من است
گل کاملیا سفید: تودر خور پرستشی
گل میخک: شیفنگی، عشق زن، ستایش، بله
قاصدک: وفاداری، خوشبختی، صداقت، پیام آور عشق
پیچک: عشق، صداقت، وفاداری
نسترن: آرزو، همدلی، دوستم داشته باش
لاله: عاشق تمام عیار، باورم کن
ارکیده: عشق، زیبایی
نرگس زرد: احترام، جوانمردی، تا زمانی که تو در کنار من هستی خورشید بر من خواهد ابید
اطلسی: شرم، ازدواج فرخنده
پامچال: بدون تو قادر به زندگی کردن نمیباشم
یاسمن: شادی، شیرینی، دلپذیری، وقار
رز ماری: یادآوری، خاطرات، یادگاری
آلاله: زرق و برق
آفتابگردان: ستایش، غرور، پرستش
مریم: لذت
گلایل: ستایش، صداقت، به من فرصت بده
زنبق: اندوه، تاسف
آنتوریوم: عاشق
مرغ بهشتی: شکوه، عظمت

همین جوری!

ای خدا چی میشد اگه.....

یک متن کوتاه به زبان آلمانی

این متن برای افراد مبتدی کاربرد دارد و دارای جملات بسیار اولیه و ساده می باشد.

از اینجا دانلود کنید.