تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

آموزش آشپزی به زبان فرانسه

این لینک برای یاد گیری نحوه ی آشپزی به زبان فرانسه می باشد(cuisine_recette-simple)


کلیک کنید

سال ۲۰۱۲

سال ۲۰۱۲ آیا واقعا اتفاقاتی خاص دارد؟!


من فکر نمیکنم!

اولین سوپرمارکت اینترنتی

فارس : با افتتاح این سوپرمارکت مردم  تهران از طریق سایت اینترنتی www.meydoonak.com می‌توانند 2500 کالای سوپرمارکتی و همچنین سبزی میوه و غذاهای رستورانی را سفارش داده و یک ساعته در منازل خود تحویل بگیرند.

نازنین دانشور، مدیر این واحد فناور نیز با اشاره به اینکه این حرکت گامی در جهت الکترونیکی کردن خدمات در شهر تهران است خاطرنشان کرد: رجوع به سوپرمارکت‌ها و خرید مایحتاج روزانه از سوپرمارکت‌ها یکی از دغدغه‌های روزانه خانواده‌ها در شهر پرترددی مثل تهران است و فروشگاه یا سوپرمارکت الکترونیکی این مشکل را برطرف می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تمام کالاهای عرضه شده در پایگاه اینترنتی www.meydoonak.com به قیمت برچسب روی کالاهاست و هیچ گونه مبلغی نیز بابت ارسال کالاها به در منازل دریافت نمی‌شود و فقط میزان خرید باید کمتر از 5 هزار تومان نباشد.

مدیر واحد فناور میدونک زمان ارائه خدمات این سوپرمارکت را از 8 صبح تا 12 شب عنوان کرد و گفت: علاوه بر افراد حقیقی، شرکت‌ها، دستگاه‌ها و سازمانها نیز می‌توانند خرید خود را از این طریق انجام دهند و بعضاً از تخفیف‌های این سوپرمارکت برخوردار شوند.

ثبت نوروز به نام ایران

سلام.


یه چند وقتی هست که تو نت یه درخواست هست برای امضا با موضوع ثبت آیین نوروز به نام ایران که البته همه می دونیم یه نوروزه و یه ایران.

ولی از اون جایی که تا الان فقط حدود ۵۸۴۰۰۰ امضا جمع شده(حداقل ۱ میلیون امضا باید جمع شه)

لطفا به این لینک برید و امضا کنید


پایان امتحانات ترم اول

آخیش بالاخره امتحانا هم تموم شد


راحت شدم.ولی به نتایجش خوش بین نیستم!


امیدوارم محاسبات عددی پاس شه.


فکر این که دوباره بخوام با دکتر ثابت قدم پاس کنم دیونم میکنه!