تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

نوروز خارج از ایران

وبلاگ تو و من سال جدید را به همه ی ایرانی های عزیز تبریک می گوید....

هر چند دل ادمین گرفتس!

کمتر از ۲۵ ساعت به سال تحویل مونده ولی من تک و تنها تو غربت نشستم...

هی:(


نوروز ۱۳۹۱ مبارک باد

4شنبه سوری مسخره ی 1390

دیشب اصلن حال نداد:(

چهار شنبه سوری 1390

امسال ایران نیستم:((((((


4شنبه سوری اینجا فکر نکنم حال بده...

نمیشه آتیش روشن کرد اینجا....ترسو ها!


حالا دو سه ساعت دیگه می ریم برا مراسم ببینیم چی میشه!

نوروز 1391

یوهو داره عید میشه!


من دلم هوای ایرانو کرده:)


ولی خب چه کنم که نمیشه اومد!



Del nevesht

Khodaya khodet rahm kon!

جدایی نادر از سیمین-اصغر فرهادی-اسکار 2012

این پست رو با تاخیر می نویسم.میدونم الان همه می دونید که جدایی نادر از سیمین برنده ی اسکار شده و کلی خوشحال شدیم همه.

صرفا به عنوان یک قدردانی از فرهادی و تیم کاریش این پست رو می نویسم .


یادش بخیر داشتیم با بچه ها از کانال abc تو دانشگاه اسکارو میدیدیم.

فکرشو کن!

اسکار 2012

الان که دارم این پست رو می نویسم، به مراسم اسکار چیز باقی نمونده!(33 دقیقه)


به امید موفقیت فیلم "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی در این مراسم