تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

پیاده روی

امروز حسابی پیاده روی کردم.


هوا هم عالی بود.


یک بار از تجریش به ونک(رفت)

از ونک به تجریش(برگشت)

عید فطر مبارک

پاییزم اومد دوباره!

امشب یه نمکی بارون اومد به صرف رعد و برق!


و ما بیسیار بیسیار شاد گشتیم!


دیگه پاییز در تابستون شدو یاد مهر و دانشگاه افتادیم!


من نمی خوام بروم دانشگاه!!!

دروس رشته تبدیل انرژی

دروس رشته کارشناسی ارشد مکانیک (گرایش تبدیل انرژی)


دروس اصلی

الف) اجباری

1- ریاضیات پیشرفته

۲- مکانیک محیط پیوسته

3- محاسبات عددی پیشرفته

 

ب) انتخابی

۴- انتقال حرارت پیشرفته( هدایت)

۵- انتقال حرارت پیشرفته( جابجایی)

6- انتقال حرارت پیشرفته( تشعشع)

۷- مکانیک سیالات پیشرفته

8- ترمودینامیک پیشرفته



دروس اختیاری

۱- دینامیک سیالات پیشرفته

2- موتورهای احتراق داخلی پیشرفته

3- لایه های مرزی

۴- دینامیک سیالات محاسباتی

۵- ترمودینامیک ومکانیک سیستمهای جلوبرنده

6- مباحث برگزیده درانرژی(حرارت وسیالات)

۷- سوخت واحتراق پیشرفته

۸- دینامیک گازهای پیشرفته

9- توربوماشینهای پیشرفته



دوستانی که سوالی در مورد این گرایش دارند- برای من نظر بزارند تا جواب بدم


منبع:


http://omechanical.mihanblog

فزت و رب الکعبه

فرانسه پاست کردم!

آخیش امروز امتحانرو دادیم رفت!

پاس شد

چه حالی داره قبولی!!!

ابوسعید ابو‌الخیر: بنده آنی که در بند آنی

مترو دبی Dubai Metro

فردا 9/9/2009 هست

قراره فردا مترو دبی فردا رسما افتتاح بشه.

یکی از پیشرفته ترین مترو ها و شاید مدرن ترین در دنیا!

البته فردا تمام ایستگاه ها راه اندازی نمیشه که اون هم به خاطر بحران مالیه

فردا 10 ایستگاه از 29 تا افتتاح میشه.

شامل ایستگاه های

(Nakheel Harbour & Tower, Mall of the Emirates, Financial Centre, Al Jafiliya, Khalid Bin Al Waleed, Union Square, Al Rigga, Deira City Centre, Airport T3 and Rashidiya Terminal.)

ساعت کاری:

6am-11pm





اطلاعات بیشتر اینجا

دانشگاه های مالزی

برای آشنایی با دانشگاه های مالزی اینجا را کلیک کنید.

معرفی یک سایت

یک سایت خوب برای مسایل مربوط به کنکور سراسری و آزاد


http://www.daneshnews.com