تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

معرفی یک سایت زبان

دارای ۵۰۰۰ لغت برای یاد گیری

اینجا را کلیک کنید.

مرور گر تیز بال

امروز مرور گر تیز بال رو نصب کردم. جالب بود محیطش

یه طورایی موزیلای به فارسی برگردونده شده هست!

شما هم یه بار که شده نصب و امتحانش کنید.

ولی من فقط موزیلامو دوس دارم!


لینک مرتبط

اولین مرورگر فارسی جهان با نام تیزبال ,Tizbal Browser

قابلیت های ویژه مرورگر فارسی تیزبال
-  بیش از ۱۵۰ آیتم جهت تنظیمات مقدماتی و پیشرفته
-  دسته بندی موضوعی بخش تنظیمات در ۱۰ عنوان مختلف
-  قابلیت تبدیل نوار عنوان به حالت چند وظیفه ای
-  حرکات عملیاتی ویژه موس جهت مرور آسان تر صفحات وب
-  تنظیم چندین آدرس به عنوان صفحه خانگی
-  انعطاف پذیری فوق العاده بالا در کار با صفحات و سربرگ ها
-  قابلیت تنظیم فونت ، سایز و رنگ سربرگ ها
-  دو حالت نمایشی “کلاسیک” و “روان” ویژه سربرگ ها
-  تنظیمات پیشرفته جهت استفاده از موتورهای جستجو
-  تنظیمات پیشرفته ویژه نمایش صفحات وب


-  قابلیت مرور صفحات وب در وضعیت امنیتی
-  تنظیمات فوق العاده پیشرفته جهت فیلتر اشیاء تبلیغاتی
-  قابلیت کشیدن و رها کردن توسط موس در بخشهای مختلف
-  تنظیمات فوق العاده پیشرفته ویژه میانبر صفحات و منوها
-  ویژگی منحصر به فرد “دکمه مدیریت مرورگر”

حجم برنامه : ۳/۵ مگابایت

دانلود


http://www.tizbal.com