تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

نوروز خارج از ایران

وبلاگ تو و من سال جدید را به همه ی ایرانی های عزیز تبریک می گوید....

هر چند دل ادمین گرفتس!

کمتر از ۲۵ ساعت به سال تحویل مونده ولی من تک و تنها تو غربت نشستم...

هی:(


نوروز ۱۳۹۱ مبارک باد

نظرات 1 + ارسال نظر
معصومه پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 00:09

سلام
در ابتدا سال نو را با بهترین آرزوها به شما تبریک می گویم و امیدوارم سال بسیار خوبی در از هر جهت پیش رو داشته باشید .
راستش من دنبال شرایط زندگی در نیوزلند بودم که وبلاگ شما را دیدم من و همسرم قصد مهاجرت به استرالیا را داشتیم که متاسفانه به دلیل مشکل زبان که الان اعلام کردن که باید آیتلس7 داشته باشیم و بسیار سخت است تصمیم مهاجرت به نیوزلند را گرفته ایم اگر امکان دارد می توانید در مورد زندگی در نیوزلند برای مهاجرانی ایرانی توضیح بدهید اصلا ایرانی ها در آنجا وضعیت مناسبت تری دارند یا خیر؟نیوزلند بهتر است یا استرالیا؟اگر این لطف بزرگ را در حق ما بکنید بسیار ممنون می شوم

معصومه خانم
با سلام به شما و عرض شادباش برای نوروز
مرسی که به وبلاگ من اومدین...
متاسفانه من استرالیا یا نیوزلند نیستم و به طبع نمی تونم کمک دقیق به شما کنم.
امیدوارم موفق و موید باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد