تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

نشریه آمریکایی نام

در پی تحریف نام خلیج فارس در نشریه نشنال جئوگرافی بسیاری از هموطنان در سراسر جهان به این کار غیر حرفه ای و غیر علمی این نشریه اعتراض کردند . در جدیدترین شماره این نشریه همانطور که در تصویر نیز مشاهده میشود نام معتبر و اصلی این محل یعنی " خلیج فارس" درج گردیده است. وبلاگ تو و من این موفقیت را که نشانه ای از همدلی و اتحاد همه ایرنیان در سراسر جهان برای صیانت از داشته های تاریخی و فرهنگی این مرز پرگهر است تبریک می گوید

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 00:55 http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

سلام.مرسی از نظرتون
متاسفم.نمی تونم پیشنهادتون رو قبول کنم.
بازم سر به من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد