تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

دوستت دارم

به چند زبان دنیا

به زبان ایتالیایی
: Ti Amo

به زبان یونانی
: S'ayapo philo Su

به زبان روسی
: Ya vas liubli

به زبان پرتقالی
: Amo - te

به زبان فارسی
: Dooset Daram

به زبان آلمانی
: Ich liebe dich

به زبان اسپانیایی
: Te quiero

به زبان سوئدی
: Jag a Iskan dig

به زبان هندی
: Mai tujhe pyaar kartha ho

به زبان فرانسه
: Je t'aime

به زبان ارمنی
: Jiroum em kez

به زبان انگلیسی
: I Love You

به زبان ترکی
: Seni seviyo rum

به زبان دانمارکی
: Jeg elsker dig

به زبان چینی
: Mi tuzya var ruem karata

به زبان سوئیسی
: Cha'ha di ga''rn

به زبان برزیلی
: Eu te arno

به زبان هلندی
: Ik hou van jou

به زبان عربی
: Ohebbak

منبع:http://www.mostafa-sms.persianblog.com/
نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1386 ساعت 02:10 http://www.mostafa-sms.persianblog.com

سلام دوست عزیز
از اینکه نام منبع را ذکر کرده اید ممنونم
من حاظر به تبادل لینک هستم
خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد