تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

چند جمله ی ساده به زبان آلمانی


صبح بخیر Guten Morgen
روز بخیر Guten Tag
عصر بخیر Guten Abend
شب بخیر Gute Nacht
خدا حافظ Auf Wiedersehen
خواهش می کنم! لطفا! Bitte!
متشکرم ! Danke
بفرمائید! ! Bitte schön
خیلی Sehr
خیلی خوب ! Sehr gut
سپاسگزارم، خیلی ممنون !Vielen Dank
معذرت میخوام Entschuldigung
معذرت میخوام Verzeihung
البته، معلوم است Na,Klar
بله Ja
خیر Nein
خوشوقتم Angenehm
خیلی خوشوقتم Sehr Angenehm
خداحافطی خودمونی(بای بای) Tschüs
مسلم است، معلوم است Das ist Doch Klar
شما حق دارید Sie haben recht
اینجا بفرمائید بنشینید Setzen Sie sich hierher
معذرت می خواهم Entschuldigen Sie
فکر خوبی است Das ist einer gute Gedanke
تو را دوست دارم. Ich liebe dich
خانمها و آقایان Damen und Herrn
احوال شما چطور است؟ ?Wie geht's ihnen
خوب هستم . Es geht mir gut
متشکرم، خیلی خوب Danke ,sehr gut
اهمیتی ندارد. مهم نیست ! Macht nichts

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد