تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

هتل اسپیناس تهران

۲-۳ روز پیش بلوار کشاورز بودم.


یه ساختمونه نظرمو به خودش جلب کرد.


یه کم که جلو تر رفتم دیدم بلهههه هتل اسپیناس هستش.


البته قبلا شعبه ی دیگشو تو شمال دیده بودم ولی تو تهران نه


به نظرم توی هتل هم قشنگ هست و لازم هست که یه سری برای سر کشی و صرف قهوه؛نسکافه و ... هم که شده بزنم بهش


تا بعد

نظرات 2 + ارسال نظر
باقری یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 11:50 http://haqiqat.mihanblog.com

سلام بزرگوار
روزی یکی شکایت کردکه=
فلان دانشمندبه من گفت که پوستت بکنم
مولانا(محمدبلخی)فرمودکه>زهی مردکه اوست
ماشب وروزدرحسرت آنیم که پوست رابکنیم
واززحمت پوست برهیم تابه رحمت دوست برسیم.
زنهارتابیایدوازپوستمان خلاص دهد
خبربه گوش دانشمند رسید
غلتان غلتان بیامد وبه عشق تمام مریدشد


ضمن ادب واحترام تقدیم به شما

داریوش احمدی جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 18:18 http://bermoodaa.blogfa.com/

سلام با عرض معذرت در تاخیر وبلاگتان را خواندم و برایم جالب بود.پیروز باشید

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد