تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

روز مهندس

سلام.

پس فردا (5 اسفند) سالروز تولد حکیم ایرانی خواجه نصیر الدین طوسی است.

این روز به پاس زحمات این دانشمند ایرانی به روز مهندس نیز مشهور است.

این روز را پیشاپیش به همه مهندس های خوب ایرانی تبریک می گویم.

نظرات 1 + ارسال نظر
عمو سیبیلوو شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 22:45 http://amosibilo.blogsky.com

عشق

در دلم عشقی نمایان شد شبی
در نگاهش می چکم چون شبنمی
وز شرار عشق او آتش گرفت
دیدگانم عشق او در بر گرفت
مهر او را بر دلم حک می کنم
تا ابد این جمله از بر می کنم
« عشق آغاز تمام فصل هاست
حد و مرز عصر ها و نسل هاست
عشق راوی تمام قصه هاست
آرزوهای مهال قلبها ست
عشق جادوی بزرگ خنده هاست
حرف هر روز و تمام قرن هاست »
با وجود این همه ناباوری
سرخوشم از این همه افسونگری
باز در قلبم صدایی آشناست
هفت رنگ آسمان در قلب ماست
می نویسم تا ابد این جمله را :
« عشق آغاز تمام فصل هاست
حد و مرز عصر ها و نسل هاست
... »

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد