تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

"سیر" قویترین آنتی اکسیدان در طبیعت

محققان "سیر" را قوی ترین آنتی اکسیدان طبیعی معرفی کردند.

به گزارش سلامت نیوز ، محققان دانشگاه کوینز کانادا می گویند :ترکیب "اسیلین" موجود در سیر که بو و طعم تند سیر نیز مربوط به آن است احتمالاً قویترین آنتی اکسیدان موجود در طبیعت است.

به گفته محققان اسید سولفونیک( sulfenic acid )موجود در ترکیب اسیلین به محض تجزیه، آنتی اکسیدانی بسیار قوی به وجود می آورد که نظیر آن تاکنون در طبیعت یافت نشده است.

آنتی اکسیدان ها موادی هستند که از تشکیل رادیکال های آزاد در سلول ها جلوگیری می کنند
نظرات 2 + ارسال نظر
انعکاس آب پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 13:58 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام با اینکه اکثر زنها به خاطر بوی سیر از خوردنش پرهیز میکنن ولی من همیشه با غدام سیر رو میخورم چون برای سلامتیم بیشتر از هر چیز دیگه ای ارزش قایلم....
به منم سر بزنیا به روزم.

من؟ پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 14:00 http://www.WhoAmI.blogsky.com

منم سیر میخورم اما غذا.....:)
نه شوخی کردم.خیلی مسخرس اگه کسی فقط به خاطر بوی بد سیر لز خوردنش امتناع کنه ...نه؟؟؟!
آپم بدو بیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد