تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

آمار دانلود فایرفاکس3 از مرز 19 میلیون گذشت

سرویس اخبار خارجی ایتنا – در حالی که هنوز اولین هفته از ارائه نسخه جدید مرورگر فایرفاکس به پایان نرسیده موزیلا اعلام کرد تعداد دفعات دانلود این نرم‌افزار از مرز 19 میلیون بار گذشت.

این شرکت صبح روز سه‌شنبه گفت که میزان دانلودها به ده میلیون بار در طی شش روز گذشته رسیده اما در بعد از ظهر همان روز تعداد کل دفعاتی که کاربران اقدام به دانلود این نرم‌افزار نموده‌اند را 19.6 میلیون بار اعلام کرد.

گفتنی است تعداد دانلودهای انجام شده طی 24 ساعت اول 8 میلیون بار بوده که از این بابت رکوردی جدید محسوب می‌گردد.

بنا بر اعلام موزیلا از این 19 میلیون بار 5.48 میلیون بار از داخل امریکا، 1.7 میلیون بار از آلمان، 1 میلیون بار از ژاپن و 807900 بار از انگلستان اقدام به دانلود شده است.

از آنجا که موزیلا پیش از عرضه عمومی این نرم‌افزار از کاربران و طرفداران فایرفاکس خواسته بود که با بالا بردن آمار دانلود در طی 24 ساعت اول، رکورد جدیدی را در کتاب گینس به ثبت برسانند، استقبال کاربران آنچنان بود که سرورهای موزیلا در چند ساعت اول تا مرز زمین‌گیر شدن پیش رفتند.

به گفته یکی از سخنگویان این شرکت بنا بر اعلام شرکت تحقیقاتی Net Applications سهم فایرفاکس در بازار مرورگرها از 18.41 درصد در ماه می به 19.17 درصد تا انتهای هفتۀ گذشته بالغ گردیده است.

مطالب مرتبط:

http://www.u-me.blogsky.com/?PostID=506

http://www.u-me.blogsky.com/?PostID=505

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد