تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

۸*۹۶۰۰۰*۲=تومان ...

این برابر است با آزادی مدرکم!

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد عبدی دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 01:37 http://www.jazire.ir

یک میلیون و پونصد و سی و شش هزار تومن؟!؟!؟ چرا؟ آزادی چه مدرکی... هر دم از این باغ بری می رسد/ تازه تر از تازه تری میرسد

سلام.بابت دریافت مدرک اصلی باید تو ،4 سال کار در ایران انجام بدی+ خدمت وظیفه. بعدش میتونی مدرک اصلی رو بگیری با ریز نمرات تا بتونی برای خارج از کشور اقدام کنی(یا هر کار دیگه ای).اگه نخوای این همه وقت بزاری باید پول بدی. 8 ترم .ترمی 96000. تا مدرکت آزاد شه.
اخه ما تحصیل رایگان کردیم!!!

بهزاد عبدی دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 16:56 http://www.jazire.ir

جدی میگی؟ فکر نکنم ها! یعنی همه کسانی که دانشگاه دولتی درس می خونن برای خروج از کشور باید 4 سال تعهدشون رو به جا بیارن؟!؟!؟!؟ عجب وضعیه ها! از کی گرفتی این اطلاعات رو؟

آره-البته چون تو ناحیه ۱ بودی، ۴ سال.
برای من ۸ سال چون ناحیه ۲ بودم.
مطمئن.برای اینکه بتونی مدارکتو ترجمه کنی باید رسمی باشه و برای رسمی بودن باید همون کاری که گفتم بکنیم.
از امور فارغ التحصیلان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد