تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

خانم مورد علاقه شما کدام است؟

INTERNET woman: دسترسی به خانمهای اینچنینی بسیار سخت میباشد و احتمال قطع روابط (DC) شدن بسیار است.

SERVER woman: اکثر موقعی که با او کار کار دارید مشغول(busy) است.

WINDOWS woman:همه مردان میدانند خانمهای اینچنینی هیچ‌کاری رو درست نمیتوانند انجام دهند ولی جالب اینجاست که بدون آنها زندگی غیر ممکن هست.

POWERPOINT woman: فقط بیل گیتز میتواند تحملشان کند، آنهم تنها نیم ساعت در روز.

EXCEL woman: همه مردان میدونند خانمهای Excelی خیلی کارها را میتوانند انجام دهند ولی فقط از آنها برای اعمال و کارهای ابتدایی استفاده میکنند.

DOS woman: هر مردی ممکنه برای یک بار سراغ خانمهای DOSی برود ولی مطمئن باشید برای بار دوم نخواهد رفت (خصوصا جوانان امروزی).

BACKUP woman: خانمهایی که به عنوان BackUp از آنها یاد میشود، در عین داشتن تمامی خصوصیتهای ایده‌آل شما، همواره منتظر خراب شدن Server میمانند که شاید بکار آیند.

VIRUS woman: در نسخ قدیم از آنها به عنوان «زن» و «ضعیفه» و «مادر بچه‌ها» و... یاد شده است، خانمهای اینچنینی زمانی که انتظارش رو ندارید می‌آیند و خودشان را بر روی شما Install (ازدواج) میکنند و تمام Resourceهای (اموال منقول و غیر منقول) شما را در اختیار خود میگیرند اگر بخواهید آنها را UnInstall نمایید (طلاق) ممکن است بعضی چیزها را از دست بدهید. ولی اگر بخواهید آنها را حفظ کنید همه چیزتان بر باد میرود.

TROJAN woman: همون VIRUS woman هست ولی با این تفاوت که آنقدر گوگولی مگولی هست که خودتون با دست خودتون Installش میکنید و از اون به بعد اختیارتون دست یکی دیگه میافته.

SCANDISK woman: شما میدانید خانوم خوبی هست، او نیز میخواهد به شما کمک کنید ولی چون او نمیداند که چه میکند، ممکنست شما را بیچاره کند.

SCREENSAVER woman: این نوع خانومها ارزش خاصی ندارند ولی برای اوقات فراغت بد نیستند.

RAM woman: هر بار که از او جدا میشوید (حتی برای یک لحظه، مثلا وقتی که میخواهید به دستشویی بروید) شما را بکلی فراموش میکند.

HARD-DISK woman:همه اطلاعات شما را بصورت مادم العمر در ذهن خویش دارد و در مواقع لزوم اطلاعات را افشا میکند.

MULTIMEDIA woman: استعداد فوق العاده‌ای در زیباسازی چیزهای زشت دارند و معمولا از چهره خویش شروع به کار میکنند.

MICROSOFT woman: به یک همسر قانع نیست و سعی در رسوخ به قلب تمامی مردان عالم دارد و در عین داشتن ظاهری زیبا و با کلاس بعضی وقتها کارهای احمقانه‌ای میکند که تو قوطی هیچ عطاری پیدا نمیشود.

UNIX woman: یک پیرزن دنیا دیده و پولدار که در عین زشتی هر مردی رو وسوسه میکنه.

LINUX woman: همون پیرزنه که با آرایش و گریم سعی در ربودن دل شما داره.

PASSWORD woman: شما احساس میکنید که او تنها با یک کلمه قابل عبور است ولی به علت وجود Back Door افکار شما خیالاتی واهی بیش نیست.

MP3 woman:همه دوستش دارند.

DATA WARE HOUSING woman: همه نوع اطلاعات رو نگه می‌دارند به غیر از اطلاعات بدردبخور!

 

منبع:    www.tanzfarsi.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد